Returnarea produselor
Politica de retur
S.C. Incremental S.R.L. respecta prevederile Ordonantei de urgenta
nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la
distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor
cumparate, sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca
sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme
de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta
modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Daca te gandesti sa
returnezi un produs, te rugam iei aceasta decizie inainte de a-l
deschide/desigila/utiliza. Dreptul de a face retur,
prevazut la articolul 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014, exista
pentru a iti permite sa examinezi produsul asa cum ai face-o intr-un magazin,
nu pentru a-ti oferi 14 zile de utilizare gratuita.
Te rugam sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca
produsele sunt testate/incercate. Desi o parte din produse nu sunt sigilate,
ele sunt expediate asa cum vin de la producator, in cadrul procedurii de verificare se
depisteaza daca ele au fost desfacute si probate, iar returul nu este
acceptat. Aceste produse iti vor fi returnate prin curier, cu plata
ramburs. PRODUSELE COMERCIALIZATE ONLINE NU SUNT TESTERE, de aceea te rugam sa
ai in vedere ca iti alegi exact produsul dorit.
Daca
doresti sa returnezi un produs achizitionat de pe www.incrementalproclean.ro,
te rugam sa urmezi umatorii pasi:
Pasul 1. Informeaza-ne cu privire la intentia de a returna
produsul achizionat
· Poti face acest lucru printr-un email la comenzi@incrementalproclean.ro
cu subiectul "cerere de retur" prin care sa ne informezi cu privire
la solicitarea de retragere din contract. Te rugam sa specifici numele complet
si corect, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul
comenzii, numarul facturii si data emiterii;
· Telefonic, la numarul 0742 123 906, iar operatorii nostri iti vor
oferi infomatii cu privire la pasii pe care trebuie sa ii urmezi;
Te rugam sa ne informezi cu privire la optiunile de retur, si
anume daca doresti sa inlocuiesti produsul cu un altul existent in stoc sau
daca doresti sa iti returnam contravaloarea produsului. In cazul in care
doresti sa primesti contravaloarea produsului, te rugam sa ne trimiti un cont
IBAN in lei pentru returnarea sumei.
In maxim 48 de ore te vom contacta prin e-mail sau telefonic
pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste
conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate.
Pasul
2. Pregateste coletul si contacteaza curierul
Daca ai ajuns la acest pas, te rugam sa soliciti curierului
preluarea coletului. Conform Ordonantei de urgenta nr 34/2014 privind
drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, vei suporta costurile de transport.
ATENTIE: Coletele expediate cu plata transportului la Incremental
vor fi refuzate!
Coletul va contine produsul pe care doresti sa il returnezi, ambalat corespunzator in bula protectoare, pentru a nu
se deteriora pe parcursul transportului, intr-o cutie inchisa cu banda adeziva.
De asemenea, te rugam sa returnezi produsul impreuna cu documentele
insotitoare.
Nu se accepta retururi efectuate prin Posta Romana sau Prioripost!
Nu uita sa specifici ca plata transportului se face la expeditor,
coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul
3. Ridicarea coletului
Dupa
ce ai luat solicitat curierului ridicarea coletului, vei fi contactat in
aceeasi zi sau in ziua imediat urmatoare pentru expedierea coletului. Va trebui
sa achiti contravaloarea expedierii, si sa trimiti coletul la urmatoarea
adresa:
S.C. INCREMENTAL S.R.L.
Timisoara, Str. Emile Zola Nr. 10
Numar contact: 0742 123 906
Pasul
4. Receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate
Dupa ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentui
responsabil de receptia cantitativa si calitativa a produselor returnate. Te
asiguram ca acest pas este atent supravegheat si monitorizat. In cadrul aceste
etape vom verifica daca produsul returnat indeplineste conditiile de
retur. Daca produsul returnat nu indeplineste criteriile de mai sus, el
iti va fi reexpediat, costul transportului fiind in sarcina clientului.
Te vom contacta telefonic sau prin
email pentru a-ti aduce la cunostinta rezultatele finale constatate in maxim 48
de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Iti restituim banii sau iti inlocuim produsul
Daca ai optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care
l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom vira banii in contul
specificat de tine. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile
calendaristice din momentul in care produsul ajunge fizic la noi.
In cazul in care doresti inlocuirea produsului, iar acesta
indeplineste conditiile de retur, te vom contacta in cel mai scurt timp in
vederea inlocuirii si expedierii noului produs. Costul transportului pentru
expedierea produsului dorit este in sarcina ta, daca comanda nu indeplineste
conditiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.